Varför kan jag inte se popupmeddelanden när jag använder Instant Play?
Din webbläsare kanske blockerar popup-fönster. Du kan ändra inställningarna så att popup-fönster från PartyPoker tillåts.
Så här gör du:
För Internet Explorer:
- Gå till menyn Verktyg i Internet Explorer.
- Välj Internetalternativ.
- Välj fliken Sekretess.
- Under Blockering av popup-fönster klickar du på knappen Inställningar (om den funktionen inte är tillgänglig måste du markera kryssrutan framför Aktivera blockering av popup-fönster. Då aktiveras knappen Inställningar).
- Skriv in i textrutan under Adress till den webbplats som ska tillåtas och klicka på Lägg till.
För Firefox:
- Gå till menyn Verktyg i Firefox.
- Välj Inställningar.
- Välj fliken Innehåll.
- Markera kryssrutan framför Blockera popup-fönster och klicka på Undantag.
- Skriv in http:// i textrutan under Adress till webbplats och klicka på Tillåt.
- Kontrollera att har lagts till i listan över tillåtna platser och klicka på knappen Stäng. Nu ska du kunna se popup-meddelanden. Om du fortfarande har problem kan du kontakta vår kundtjänst.
Om du vill kan du avmarkera rutan Blockera popup-fönster. Då tillåts popup-fönster från alla webbplatser på din dator. Vi rekommenderar inte att du gör det eftersom det påverka systemsäkerheten.