Varför kan jag inte se popupmeddelanden när jag använder Instant Play?

Din webbläsare kanske blockerar popup-fönster. Du kan ändra inställningarna så att popup-fönster från PartyPoker tillåts.

Så här gör du:

För Internet Explorer:

  1. Gå till menyn Verktyg i Internet Explorer.
  2. Välj Internetalternativ.
  3. Välj fliken Sekretess.
  4. Under Blockering av popup-fönster klickar du på knappen Inställningar (om den funktionen inte är tillgänglig måste du markera kryssrutan framför Aktivera blockering av popup-fönster. Då aktiveras knappen Inställningar).
  5. Skriv in i textrutan under Adress till den webbplats som ska tillåtas och klicka på Lägg till.

För Firefox:

  1. Gå till menyn Verktyg i Firefox.
  2. Välj Inställningar.
  3. Välj fliken Innehåll.
  4. Markera kryssrutan framför Blockera popup-fönster och klicka på Undantag.
  5. Skriv in http:// i textrutan under Adress till webbplats och klicka på Tillåt.
  6. Kontrollera att har lagts till i listan över tillåtna platser och klicka på knappen Stäng. Nu ska du kunna se popup-meddelanden. Om du fortfarande har problem kan du kontakta vår kundtjänst.

Om du vill kan du avmarkera rutan Blockera popup-fönster. Då tillåts popup-fönster från alla webbplatser på din dator. Vi rekommenderar inte att du gör det eftersom det påverka systemsäkerheten.