Rocket Men JP

SPECIALSYMBOLER OCH FUNKTIONER

DON'S DRIVING RANGE

Scattersymbolen Don kan när som helst komma upp på hjul 1. När Don kommer upp på hjul 1 men ingen Kim kommer upp på hjul 5 startar Don's Driving Range.

I den här funktionen slår Don ut golfbollar på hjulen så att symboler slås ut och andra symboler faller ner i deras ställe och ger chans till nya vinstlinjer. Don kan fortsätta att slå ut golfbollar tills han tröttnar.

KIM'S LITTLE GAME

Scattersymbolen Kim kan när som helst komma upp på hjul 5. När Kim kommer upp på hjul 5 men ingen Don kommer upp på hjul 1 startar Kim's Little Game.

I den här funktionen testar Kim sina raketer genom att skjuta dem mot hjulen. Symbolerna som träffas av raketerna blir till WILD-symboler.

KIM MOT DON

När scattersymbolen Don kommer upp på hjul 1 och scattersymbolen Kim kommer upp på hjul 5 i samma snurr börjar de två skjuta projektiler mot varandra tills en av dem vinner eller tills det blir oavgjort.

BOOM TIME

Om scattersymbolen Don kommer upp på hjul 1 och scattersymbolen Kim kommer upp på hjul 5 i samma snurr och Kim sedan vinner striden startar Boom Time.

I den här funktionen ska du hjälpa Kim att välja vilka raketer som ska skjutas iväg för att träffa de största vinsterna. Bonusfunktionen är slut när en raket missar målet och landar i havet.

PARTY TIME

När scattersymbolen Don kommer upp på hjul 1 och scattersymbolen Kim kommer upp på hjul 5 i samma snurr och Don sedan vinner striden startar Party Time.

I den här funktionen ska du hjälpa Don att välja flickor som ska få läckra direktvinster.

NUCLEAR SPINS

Om scattersymbolen Don kommer upp på hjul 1 och scattersymbolen Kim kommer upp på hjul 5 i samma snurr och det blir oavgjort i striden mellan dem startar NUCLEAR SPINS.

I den här funktionen får du obegränsat med gratissnurr medan Don och Kim skjuter WILD-raketer på varandra över hjulen. Raketerna förflyttar sig vågrätt över hjulen i ett hjul per snurr och fungerar under tiden som WILD-symboler. I ett förloppsfält visas hur kombattanterna mår, vilket är allt sämre i takt med att de träffas av raketer. Gratissnurren fortsätter tills en av dem är besegrad.

DONS RAKETWILD

Ersätter alla vinstsymboler.

Låst wildsymbol. Flyttas ett steg åt höger för varje snurr.

KIMS RAKETWILD

Ersätter alla vinstsymboler.

Låst wildsymbol. Flyttas ett steg åt vänster för varje snurr.

ATOMWILD

Vanlig wild, ersätter alla vinstsymboler.

SÅ HÄR SPELAR DU ROCKET MEN

TOTALINSATS

Totalinsatsen är de totala insatserna per rad. Du kan justera den när som helst med knapparna + eller -.

SNURRA HJULEN

Klicka på snurrknappen för att snurra hjulen.

Du kan snabba upp varje hjulsnurr genom att trycka på mellanslag igen eller genom att klicka på hjulen. För att TURBOSNURRA håller du ned mellanslag eller snurrknappen.

AUTOSPEL

Tryck på AUTO-knappen för att påbörja automatiskt spel med den valda insatsen. Välj antal snurr i menyn "Totala snurr".

FLER AUTOSNURR-INSTÄLLNINGAR

Välj förlustgräns. Autosnurren stoppar vid det sista snurret innan förlustgränsen nås. Förlustgränsen i autospel ska vara högre än din totalinsats.

Expandera AUTOSNURR-dialogrutan genom att välja FLER AUTOSNURR-INSTÄLLNINGAR. Där kan du välja ytterligare kriterier för AUTOSNURR som: stoppa om enskild vinst överstiger en viss summa, stoppa om en jackpott vinns, stoppa om en bonusfunktion startas.

JACKPOTTSPEL

Du vinner en eller flera jackpottnivåer om tre jackpottsymboler visar sig på hjulen eller om jackpotten aktiveras av en funktion i spelet. Chansen att vinna en jackpott ökar i förhållande till storleken på spelad insats. Jackpotten aktiveras slumpmässigt och kan vinnas genom att spela något av de länkade jackpottspelen. För att ha chans att vinna jackpotten behöver spelaren inte göra något annat än att snurra hjulen. Insatsvärdet kan inte ändras under freespins. Internetanslutningsproblem kan orsaka förseningar i jackpottmeddelanden eller -uppdateringar, men de påverkar inte de faktiska jackpottvinsterna. Det är inte möjligt för två spelare att vinna samma jackpott. Om två jackpottvinster inträffar nära varandra kommer jackpotten att tilldelas i respektive turordning. Eventuella anslutningsproblem kan leda till att det visade jackpottvärdet avviker från det faktiska jackpottvärdet. Jackpotten kan temporärt inaktiveras – när det sker pausas alla bidrag till den. När den aktiveras igen är det tillgängliga jackpottbeloppet lika stort som före inaktiveringen.

PROGRESSIVE JACKPOT / PROGRESSIV JACKPOTT

Den progressiva jackpotten utgörs av samtliga insatser på spel som erbjuder dessa jackpottar och i vissa fall kan jackpottarna erbjudas på flera webbplatser. En liten procentandel av varje totalinsats går till den gemensamma potten. Större delen av detta bidrag används för att utgöra de progressivt ökande jackpottbeloppen, och den andra, mindre delen, bidrar till en grundpott, vilken är minimibeloppet pengar som en kvalificerad spelare får vid en jackpottvinst. Så snart jackpotten vunnits blir en ny progressiv jackpott tillgänglig och processen upprepas. Jackpotten kan endast aktiveras och vinnas via ett enskilt snurr av en spelare. Den här jackpotten har inget övre tak och kan vinnas när som helst. När jackpotten vinns av en annan spelare visas ett meddelande i jackpottpanelen. När jackpotten vinns förs beloppet direkt över till användarens plånbok, även om den vinns med ett bonussnurr.

TIMED JACKPOT / TIDSBESTÄMD JACKPOTT

Den tidsbestämda jackpotten är en progressiv jackpott som är garanterad att betalas ut före en angiven tidpunkt. Prispotten växer med bidrag från insatserna från varje snurr på ett jackpottspel, och ju närmare prispotten kommer till den angivna garanterade senaste utbetalningstiden, desto större är sannolikheten att vinna den. Sannolikheten ökar med upp till 100 % när den garanterade senaste utbetalningstiden nåtts. När jackpotten har vunnits blir en ny tidsbestämd jackpott tillgänglig och processen upprepas med en ny garanterad senaste utbetalningstid. Jackpotten kan endast aktiveras och vinnas via ett enskilt snurr av en spelare. Den här jackpotten har inget övre tak men måste vinnas före tidpunkten som anges. När jackpotten vinns av en annan spelare visas ett meddelande i jackpottpanelen. När jackpotten vinns förs beloppet direkt över till användarens plånbok, även om den vinns med ett bonussnurr.

CEILING JACKPOT / JACKPOTT MED TAK

Jackpott med tak är en progressiv jackpott som är garanterad att betalas ut före det angivna maxbeloppet för prispotten. Prispotten växer med bidrag från insatserna från varje snurr på ett jackpottspel, och ju närmare prispotten kommer till det angivna maxvärdet, desto större är sannolikheten att vinna den. Sannolikheten ökar med upp till 100 % när takvärdet nåtts. Maxvärdet visas hela tiden i jackpottpanelen. Så snart jackpotten vunnits blir en ny jackpott med tak tillgänglig med ett grundvärde som hämtas från grundbidrag från den föregående jackpotten, sedan upprepas denna process. Jackpotten kan endast aktiveras och vinnas via ett enskilt snurr av en spelare. När jackpotten vinns av en annan spelare visas ett meddelande i jackpottpanelen. När jackpotten vinns förs beloppet direkt över till användarens plånbok, även om den vinns med ett bonussnurr.

PROGRESSIVE JACKPOT (PROGRESSIVE)

  • Aktuellt startvärde är: kr592,207.43, Nästa minsta startvärde är: kr592,207.43

DAILY JACKPOT (TIME)

  • Aktuellt startvärde är: kr23,688.29, Nästa minsta startvärde är: kr23,688.29

Must Go 1000 Jackpot (ceiling)

  • Aktuellt startvärde är: kr1,184.41, Nästa minsta startvärde är: kr1,184.41

Must Go Rapid Jackpot (progressive)

  • Aktuellt startvärde är: kr592.20, Nästa minsta startvärde är: kr592.20

Vinstvärdet från en vinstlinje motsvarar den totala insatsen delad med antalet vinstlinjer multiplicerad med symbolmultiplikatorn som anges i vinsttabellen. Om flera vinster inträffar på flera vinstlinjer läggs de totala vinstvärdena ihop. Om fler än en vinst inträffar på samma vinstlinje betalas den högsta vinsten ut.

Exempel: Den totala insatsen är 2. Totalt antal vinstlinjer är 20. Symbolmultiplikatorn vid en längd på 5 är 300. Vinsten för 1 vinstlinje med denna symbol och längd skulle då beräknas så här: 2 / 20 * 300 = 30.

Prisvärdet från ett vinstsätt eller vinnande kluster motsvarar insatsen multiplicerad med den symbolmultiplikator som finns angiven i vinsttabellen. Om flera vinster inträffar på flera vinstsätt eller kluster läggs vinstvärdena ihop och bildar en totalsumma.

Exempel: Total insats = 2. Symbolvinstmultiplikator = 2. Vinst = 2x2 = 4.

För att få bästa spelupplevelse bör du använda den senaste versionen av mjukvaran. Vid fel annulleras alla spel och vinster.

RTP ≈ 94.14%

Spelets beräknade maxmultiplikator är 1000.

Datum för senaste ändring: 2019-05-02