El Paso Gunfight x Nudge

Vinsttabell

STANCE

Välj vilken hjuluppsättning du vill ha.

Uppsättningen 4-3-3-3-2 är en mindre volatil uppsättning med Deputy Badge-symbol på första hjulet och Marshal Badge-symbol så sista hjulet.

Uppsättningen 2-3-3-3-4 är en mer volatil uppsättning med Marshal Badge-symbol på första hjulet och Deputy Badge-symbol på sista hjulet.

Vid aktivering av Gunfight Spins finns möjligheten att ändra uppsättningen i alla lägen, förutom i Drunken Gundfiguth&r... Spins.

STOUDENMIRE XNUDGE WILDS

En 3-raders hög Wildsymbol kan landa på hjul 2, 3 och 4 och kommer alltid knuffas in så att den blir fullt synlig.

För varje steg Stoudenmire Wild tar ökar vinstmultiplikatorn med 1.

Flera Wildmultiplikatorer summeras till en Wildmultiplikator.

En Wild-symbol ersätter vilken annan symbol som helst förutom Scatter och Badge.

DEPUTY AND MARSHAL RAID

Landar Deputy Badge så konverteras alla lågvärdessymboler till en slumpmässig lågvärdessymbol där brickan agerar som samma lågvärdessymbol.

Landar Marshal Badge så konverteras alla högvärdessymboler till en slumpmässig högvärdessymbol där brickan agerar som samma högvärdessymbol.

Landar både Deputy Badge och Marshal Badge - appliceras båda reglerna ovan. Utöver det så öppnas spelytan upp till 4-3-3-3-4 och de båda brickorna blir till Wildsymboler.

GUNFIGHT SPINS

Landar 3 Scatters på de mellersta hjulen så aktiveras 8 Gunfight Spins.

Innan bonusläget startar kan man välja Stance, med samma inställningar och regler som i basspelet.

Under Gunfight Spins kommer de 3 Scatters att bli Jumping Wild som hoppar till en ny position inför varje nytt snurr.

Gunfight Spins kan uppgraderas till Deputy Gunfight Spins, Marshal Gunfight Spins och Drunken Gundfiguth&r... Spins.

Landar Deputy Badge eller Marshal Badge så ges ett extra snurr för varje symbol.

Landar Stoudenmire Wild på ett hjul med Jumping Wild dubblas dess multiplikator för varje Jumping Wild.

DEPUTY OR MARSHAL GUNFIGHT SPINS

Aktiveras i basspelet genom att landa 3 Scatters på de mellersta hjulen samt 1 av Badges som då ger 9 snurr. I Gunfight Spins kan det aktiveras genom att landa nån av Badges.

Stance kan väljas när det aktiveras i basspelet, men när det aktiveras i Gunfight Spins behålls den redan valda inställningen.

Under Gunfight Spins kommer de 3 Scatters att bli Jumping Wild som hoppar till en ny position inför varje nytt snurr.

När Badge landar så appliceras sama regler som innan men med tillägget att symbolen stannar på dess position för resterande del av bonusläget och aktiverar därför räden för resterande snurr.

Landar Stoudenmire Wild på ett hjul med Jumping Wild dubblas dess multiplikator för varje Jumping Wild.

DRUNKEN GUNDFIGUTH&R... SPINS

Aktiveras i basspelet genom att landa 3 Scatters på de mellersta hjulen och landar dessutom båda Badges som då ger 10 snurr. I Gunfight Spins kan det aktiveras genom att landa båda Badges, antingen samtidigt eller efter att en av dem låsts.

Spelytan öppnas upp till 4-3-3-3-4 när den aktiveras.

Under Drunken Gundfiguth&r... Spins kommer de 3 Scatters och de 2 badges att bli Jumping Wild som hoppar till en ny position inför varje nytt snurr.

Landar Stoudenmire Wild på ett hjul med Jumping Wild dubblas dess multiplikator för varje Jumping Wild. Utöver det kommer Jumping Wild tas bort och Stoudenmire wild låses fast på sin position med en multiplikator för resterande del av bonusläget.

4 DEAD IN 5 SECONDS

I basspelet, om alla 5 karaktärer landar - Stoudenmire Wild och de 4 högvärdessymbolerna - så aktiveras ett omsnurr.

Under omsnurret expanderar Stoudenmire Wild så den täcker de 3 mellersta hjulen och stannar så för resten av omsnurret där den även ger en multiplikator på omsnurrets utbetalning.

6 FEET UNDER

Den maximala utbetalningen för detta spel är 44440 gånger basinsatsen.

Nåt totalvinsten överstiger detta belopp avslutas spelrundan och 44 440 gånger aktiva insatsen betalas ut. 

432 SÄTT ATT VINNA 43334

Vinster beräknas genom att multiplicera värdet på symbolen i vinsttabellen och antalet vinstvägar för den vinnande symbolen. Endast den högsta vinsten per insatsväg betalas ut.

En vinnande kombination betalas från vänster till höger. Tekniska fel ogiltigförklarar alla vinster.

Spelregler

- Stance

- Stoudenmire xNudge Wilds

- Deputy And Marshal Raid

- Gunfight Spins

- Deputy Or Marshal Gunfight Spins

- Drunken Gundfiguth&r... Spins

- 4 Dead In 5 Seconds

  • En 5-hjuls videslot, med 4-3-3-3-2 alternativt 2-3-3-3-4 spelyta med 13 symboler.

  • 216 vinstvägar som standard (se vinsttabellen för mer information).

  • En Wild-symbol ersätter vilken annan symbol som helst förutom Scatter och Badge.

  • Wild-symboler ersätter den största möjliga vinstkombinationen i enlighet med utbetalningstabellen.

  • En vinstkombination betalas från vänster till höger.

  • Sammanfallande vinster på flera kombinationer betalas ut.

  • Vinstkombinationer och utbetalningar sker i enlighet med vinsttabellen.

  • Badges som visas under det låsta hjulområdet ger inte extra snurr och tranformeras inte till Jumping Wilds.

  • Olika hjulkonfigurationer används beroende på spelläge (huvudspel eller något av bonuslägena).

  • Den teoretiska utbetalningen för det här spelet är 94,26 %.

  • Den teoretiska utbetalningen vid köp av GUNFIGHT är 94,44 %.

  • Den teoretiska utbetalningen vid köp av DEPUTY GUNFIGHT är 94,43 %.

  • Den teoretiska utbetalningen vid köp av MARSHAL GUNFIGHT är 94,38 %.

  • Den teoretiska utbetalningen vid köp av DRUNKEN GUNDFIGUTH&R... är 94,64 %.

  • Den teoretiska utbetalningen vid köp av 4 DEAD IN 5 SECONDS är 94,25 %.

  • Den teoretiska utbetalningen vid köp av LUCKY DRAW är 94,43 %.

  • Optimal strategi för högsta möjliga utbetalning till spelaren är att alltid välja att spela 4-3-3-3-2 Stance.

  • Deputy Badge aktiverar sina funktioner om den landar på hjulet med 4-symbolers höjd i de två vanliga Stance (4-3-3-3-2 och 2-3-3-3-4) och Marshal Badge aktiverar dess funktioner om den landar på hjulet med 2-symboler höjd, i all andra är de icke-betalande symboler och aktiverar inte Raid funktionerna eller upgraderar de olika Gunfight Spins.

  • Den simulerade högsta utbetalningen är 44440 gånger insatsen (1:40000000 rundor).

  • Symbolernas utbetalningsvärden i utbetalningstabellen visas i samma valuta som insatserna som görs.

  • Tekniska fel ogiltigförklarar alla vinster.

  • Tekniska fel i spelets hårdvara/programvara: alla berörda insatser återbetalas.

  • Spelrundor som inte avslutats inom 90dagar kommer avslutas automatiskt. Då betalas även eventuella ackumulerade vinster ut som är kopplade till den spelrundan. Dessa omgångar kan inte spelas om.

  • Spelrundor med en vinst som kan spelas, och som inte avslutats inom 24timmar, avslutas automatiskt. Ackumulerade vinster som är kopplade till den spelrundan betalas ut.

  • Autospel spelar det valda antalet rundor automatiskt eller när någon av de avancerade inställningarna för autospel har uppfyllts.

  • Om du ändrar inställningar för autospel under en spelrunda kommer alla inställningar att träda i kraft när rundan eller funktionen har avslutats.

  • Vissa autospelfunktioner kan vara obligatoriska i vissa jurisdiktioner.

  • När du spelar med kryptovaluta så återställs alla spelrundor och spellägen automatisk efter 24 timmar. Eventuell ackumulerad vinst kommer utbetalas.

Datum för senaste ändring: 2023-09-15